maandag 1 maart 2010

Animatie Studies! Teil 1

Dag Bürgers,

Geen Jahr EINZ updates deze keer maar een nieuwe wekelijkse update (hoop ik).

De laatste keer dat ik serieus heb geanimeerd was vorig jaar
(een lip sync filmpje waar ik niet stolz op ben).

Dus heb ik maar besloten om elke week iets te gaan animeren, het kan van alles zijn.
Afgelopen weekend ben ik begonnen met 2 animaties.
Allebij gefokust op lichaams beweging.

Hier dan mijn animaties. (IN HD!)



Serieus, James Stewart was een geweldige acteur.
Check zijn Fähigkeiten.



Ik ga ook meteen me animaties laten beoordelen door Egbert of Bobby (de Lehrer).

Egbert vind animaties te vloeiend zonder sterke poses. En zei dat ik Ice Age moet gaan bestuderen, vanwege de extreme poses en animatie die erin voor komt.

Dus daar ga ik volgende week mee aan komen. Hoop ik.





Als altijd, een stukje muziek. Zit in een remix fase.
Blijft klassiek, he.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten